Countdown.

Det ringde i kyrkklockorna i morse. I mitt halvsovande huvud slog den sex slag och jag tänkte att ”Aaah! An early morning is the shit!” så fiskade jag upp mobilen ur Figgz biabedd för att sms:a Annsofie om en promenad. Där mötte mig en bedrövlig syn. Klockan var inte alls sex, den var nio! Och Annsofie hade redan sms:at mig om promenad flera timmar tidigare! Jag kände mig lurad.

  Hur som helst. Vi gick på en sväng runt Himp och plockade lite blommor som blev rätt matta och hängiga innan vi var tillbaks och väl inne så blev dom misshandlade av katterna. Lägenheten blir så jävla mycket trevligare med lite flower power så, så imorgon ska jag köpa kattgräs åt kräken.

  Äggfruksot idag igen och jag gjorde dagens andra bedrövliga upptäckt. Kaffet var nästan slut! Nooooooooo! Det blev en halv kopp varder bara. Det är inte acceptabelt! Men nu har vi varit och handlat så nu blir det en till kopp och sen ska jag ta mitt hunddjur och gå på en till promenad innan det är dags att jobba. Mina sista fem timmar, sen är det semester!=D
  Men jag är lite orolig att jag ska bli uttråkad på en gång och rastlös och less, för jag har en tendens att bli det nu för tiden. så jag ska nog försöka göra en To dolist medan jag sitter på jobbet. Kan vara bra att ha, och den ska inte bara bestå av saker som "Städa".


Kommentarer
Postat av: emma s

Sommar, sommar, sommar....! Härligt med semester! :D

2010-06-13 @ 23:01:53
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0