En sån där dag.

Vissa dagar är bara helt enkelt inte så bra utan att man egentligen vet varför. Jag är inte säker, men det lutar åt att idag är en sådan dag. Ögonen och huvudet är trötta och vill nog sova, men fingrarna är rastlösa och vill pilla med saker. Så det blir nån sorts mellanväg där jag sitter och glor trött och plinkar på tangentbordet, totalt meningslöst och irriterande.

  Och jag ville lyssna på musik och Sven satte på Leonard Cohen och det spelar ju faktiskt ingen roll vad han sjunger för han låter alltid dyster och musik har ju en tendens att smitta ner en. Så jag tror jag får ta Figaro på en promenad istället. Lite frisk luft kanske gör susen. Inte för att den är särskilt frisk här, men ändå.


Kommentarer
Postat av: Matilda

trist med såna dagar, men men.. såna har vi alla! och utan dem skulle man kanske inte uppskatta de riktigt BRA dagarna lika mycket. för att försöka låta positiv! ;-)



tips: sätt på glad och snabb musik när du kommer in!

då är det din tur att välja! ;-)



ja visst vill man bara lägga sig och gråta när bilderna försvinner... fy, vill inte ens tänka på alla som bara försvann!

2010-06-09 @ 12:05:03
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Anonym

helt rätt. De små jäklarna ska hålla sig på sina rum eller laga frukost till sina föräldrar. Och då kommer ju även bordet väl till användning för frukost på sängen :)

2010-06-09 @ 16:34:58
URL: http://donseuco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0