...

I torsdags var jag ju faktiskt på liten utflykt med Tesse. Utan Figaro. Wow! Det har nog inte hänt på typ … sex år. Alltså under hela hans livstid. Att jag lämnat honom hemma om det inte varit nödvändigt. Det var rätt skönt. Den här gången, eftersom jag viste att han låg hemma, mer eller mindre utmattad efter tre timmars promenad i Vrinneviskogen med Malin och Story.

  Fast helt djurfritt blev det inte. vi åt lite käk och hade sällskap av ett par mycket orädda små fåglar. Det var nästan att dom åt rakt ur handen på en! Men bara nästan.


 

Idag har jag bestämt mig för att kravla upp på banan igen, matbanan. Jag har varit waaaaay off den här veckan. Men nu ska jag skärpa mig. Snart ska jag äta lite makrill och sallad. Det är fina grejer det!

  Och igår var jag med Majje för att hämta mitt klösträd men jag mitt klantarsel hade inte fattat att jag fått två mail för att det var två kollid. Så nu står halva här hemma, fortfarande i kartongen. Ska hämta resten senare och sen blir det seriös montering! Wuhu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0