Flirtar och lite träning.

En och en halv timmes morgonpromenad blev det, sådär helt oplanerat. Det berodde på att Figaro träffade en het tjej som han ville flirta med. Hon var föga imponerad och vrålade åt honom så hans morrhår fladdrade! Men han gillar det! Damer som visar var skåpet ska stå är det bästa han vet!

  Städningen och träningen har jag klarat av idag också! Körde på marklyft och ryggen höll hela vägen. Hurra hurra! Fast jag tyckte jag tappat en hel del. En 6:a på 80 kg var det bästa jag fick till. Dragremmarna kom väl till sin rätt i latsdrag senare. Fast jag använde dom bara på sista setet, onödigt att låta underarmarna slippa undan för lätt!

  Jag har precis tryckt i mig min efterträningenmat och ska nu hälla i mig en kopp kaffe innan jag uppsöker duschen, storstädar badrummet och sen går ut med Figaro, som numera vill bli kallad Tjuren från Norrköping, eller Casanova, eller Don Juan.




Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, då hade han ÄLSKAT tilly.. för OJ vad hon säger ifrån när det blir närgånget ;-)

2010-06-15 @ 21:55:22
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0