Gnälliga grannar.

Idag kom en av grannarna i huset mitt emot fram och talade om att Figaro suttit och skrikit här om natten. Det händer väldigt sällan att Figaro är ensam nattetid, men han hade varit det den här gången. I nästan tre timmar, det är inte så lång tid, men naturligtvis väldigt oturligt att han just då bestämt sig för att bli olycklig.

  Bra att veta absolut, men folk får för fan tagga ner! Jag sa som det var, att han inte är van att vara ensam nattetid utan bara på dagen och att det var ett undantag den där kvällen. Den där jävla kärringen var mycket bekymrad och sa att det var andra gången dom hört honom och att det inte verkade som han klarade av att vara ensam. Ursäkta? Jag har bott i samma lägenhet i sex år. Jag har aldrig hittills fått klagomål på Figaro, jag har frågat grannarna om han stör dom och dom har sagt ”Nej då han är så tyst och snäll så.” och dom har lovat att tala om ifall han gör det. Tror hon att han bara varit ensam två gånger under alla dom här åren? Jag blev skitförbannad tillslut och nu går jag och muttrar och irriterar mig som fan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0