Grimaser om morgonen.

Världens segaste morgonpromenad har vi varit på och sen fick jag sällskap vid frukosten av Amadeuskatten, världens segaste han med. Hår i kaviaren, hår på äggen, hår i kaffet. Men det kan inte hjälpas.

  Jag har en konstig känsla i kroppen. Det kanske är semesterförväntan? Men behaglig är den inte och det borde väl semesterförväntan vara, eller? Och jag får så svårt att bestämma mig för vad jag ska göra med den delen av dagen som inte ska spenderas på jobbet.

  Vädret är inte strålande idag. Som ett jämntjockt lager av moln över hela himmelen är det och sämre ska det bli. Regn, regn hela dagen enligt SMHI. Så det får nog bli en till kopp kaffe först, och inte på balkongen. Sen får jag väl nästa göra ett försök med gymmet. Men det tar emot lite för ben gick så kasst förra gången. Nej, egentligen har jag ingen lust alls, men jag vet inte riktigt varför. Jag borde ha lust, men det har varit lite dåligt med sån på sista tiden.


Ibland undrar jag vad människor gör om dagarna? Inte sitter väl alla som jag och inte har lust och är rastlösa och lixom vresiga hela dagarna. Eller gör dom det? Stackars mänskligheten i så fall.


Kommentarer
Postat av: carro

Mjo precis :) men gaaaah så fina bilder.. har man en sån fin kisse så är det värt med lite hår på äggen.... och i kaffet... hahaha :D

2010-06-07 @ 11:21:54
URL: http://rosetty.blogg.se/
Postat av: Matilda

gulliga katten!



jamen eller hur, en picknickfilt (även om det här bara var en picknick-duk, och själva filten som är blå ligger gömd under.. haha) SKA vara rödvitrutig!

2010-06-07 @ 14:17:00
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0