Lyxfrukost, potatiskokning och mardrömmar.

Jag är fruktansvärt upprörd och arg! Någon har snott min fina gamla cykel! Den hade punka på bakdäcket och bromsen låg på hela tiden så den behövde lagas, men jag hade tänkt lämna in den snart och sen skulle jag köpa en cykelkorg att sätta Figaro i och cykla runt med honom hela sommaren! Men nu blir det inget med det för någon svinig jävla idiot har stulit den! Jag är jätteldesen. Den var så fin.=(

  Nåja, nog sörjt för stunden. Vi har ätit lyxfrukost för idag är det ju fredag och då får jag äta vad jag vill. Mackor med andra ord. En med mortadella och brie och en med lufttorkad skinka och brie. Det var hur gott som helst!

  I kväll ska vi grilla och det ska bli kalas! Jag har längtat ända sedan i onsdags! Annsofie ska göra potatissallad, men eftersom hon hade så mycket i skolan att greja med erbjöd jag en hjälpande hand i form av potatiskokning. Nu står det drygt tre kilo potatis på spisen. Jag blev glatt överraskad över hur snabbt det gick att skala dom. När den är färdigkokt sen ska jag ta hundarna och gå på en lååååång promenad.


Oj just ja, det glömde jag nästan! Jag drömde en hemsk mardröm i natt! Usch jag vaknade med en fruktansvärd obehagskänsla. Jag drömde att Sven ville ha barn! Och jag hade sagt okej då skaffar vi väl barn, men sen ångrade jag mig, för jag vill ju inte ha barn. Jag har aldrig velat ha barn! Så i drömmen var jag tvungen att berätta för Sven att jag inte ville, utan hade ändrat mig. När jag äntligen vaknade så var jag tvungen att väcka Sven och berätta för honom. Han har inte ångrat sig som tur var utan vill fortfarande inte ha barn han heller.


Kommentarer
Postat av: Majje (förfärligt ogravid)

FY FAAN va sjukt! Inatt drömde JAG att jag var gravid, att jag och M hade diskuterat fram att vi visst skulle behålla barnet och sen i drömmen så vaknade jag fylld av ångest över att jag insåg att jag inte alls ville ha den där jävla ungen... Så jag fick alltså berätta för M att jag inte visste vad som flugit i mig tidigare, och jag skulle boka abort-tid... WEIRD!

2010-06-06 @ 21:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0