Postorder och presenter.

I söndags fick jag gå tidigare från jobbet för det var dött som i graven. Passade på att utnyttja tiden genom ett gympass som egentligen skulle ha gjort i torsdags, men som av diverse orsaker blev uppskjutet. Axelbiten gick kanon, men benbiten gick uselt. Summa summarum så blev passet godkänt men inte mer än så. Fast jag känner mig ändå skapligt nöjd när jag tänker på saken, för maten under lördagen var under all kritik och sånt påverkar ju helt klart. Och min högeraxel har tjabbat som satan länge men verkar ha gett med sig och rättat sig in i leden igen. Hurray!

  Idag har jag lagt en beställning hos gymgrossisten. Proteinpulver, nya handskar, dragremmar och en shaker. Dessutom ska dom som tack för att jag blivit medlem skicka en present till mig. Wuhu! Jag älskar presenter!=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0