Prisa gud! Skatteåterbäringen!

Ja i förrgår landade det lite extra stålar på mitt konto. Jag har enbart mig själv att tacka för det så stort tack till mig! Typ alla som inte betalat frivillig skatt på jobbet har fått restskatt eftersom vårt lönekontor ligger i ett annat län och dom har en annan skattetabell än vi. Men som sagt, jag har varit förutseende och låtit dom dra extra.

  Nästan alla pengarna skickade jag över till mitt sparkonto, men lite har jag nu på morgonen satt sprätt på i form av en beställning av tidigare nämnda klösträd till katterna. Nu ska jag själv inte klättra i det, men jag är ändå lika förväntansfull som om jag skulle det! Köpa grejer till djuren är nog det bästa som finns!

 

I morse gick jag och hundarna på morgonpromenad med Annsofie och Morris. Figaro hittade lite skit som han gned in sig i riktigt ordentligt. Och med skit menar jag verkligen skit, typ människobajs.

  Raka spåret in i duschen när vi kom hem! Fy fan vad han stank! Och efter första tvätten luktade han fortfarande så det fick bli en omgång till. Jag är mycket tacksam över att inte Kenzo också hittade den där högen. Hon är ju annars den som är mest benägen att gnida in sig i vidrigheter.

  Och Annsofie plockade blommor till sin lillebrors student så då gjorde jag det med och blev genomblöt om fötterna men det gjorde inte direkt någonting. Nu har jag en fin bukett stående på bordet som otroligt nog fått vara ifred för katterna.

 


Kommentarer
Postat av: Majje

Det kan vi ju roa oss med på midsommar.. Plocka blommor. ;)



Måste in och glo på kontot om det trillat in lite kosing nu då... förväntansfull

2010-06-10 @ 20:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0