Sockerkoma here I come!

Ja jag gav efter för mitt smådystra humör och gick till Kungs video eller vad fan det heter och handlade på mig en megapåse med godis. Om någon ser en självbehärskning ligga och skräpa någonstans så kan den vara min. Men det var värt det för lite (skitmycket) socker kan verkligen få humöret att slå i taket ett tag. Woho!

  Sven är iväg och ser på fotboll och jag har varit en snabbis på stan med Jenny som behövde en magväska till morgondagens Vättenrunda på cykel. Jag skulle ALDRIG göra något sådant! Varken köpa en magväska (eller stomipåse som vi brukar kalla det) eller cykla Vätten runt. Jag blir matt bara av tanken! Men en present till Sven hittade jag sådär av en slump. En liten grej bara som han faktiskt behöver, och billig var den också.=)

  Nu lyssnar jag på Mr Cool om och om igen för det är det bästa sättet att lyssna på musik på faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0