Vila på sin lediga tid, vilket slöseri!

Satan vad jag sovit dåligt i natt! Först svårt att somna, sen vaknade jag någon gång på natten, svettig och jävlig. ”Åhh hoppas klockan är mycket!” tänkt jag och fiskade upp mobilen ur biabädden. Halv ett bara! Hell! Av med täcket, försöka somna om, efter nån minut frös jag. På med täcket, försöka somna om, efter nån minut svettades jag som en gris igen. Och sådär höll det på. Med jämna mellanrum kollade jag klockan och den var alltid för lite för att det skulle vara dags att gå upp. När den väl ringde vid sju kände jag mig som ett utskitet lingon. Ååååh vad trött! Men upp kom jag och ut också.

  Sällade runt tennisplanen med Annsofie och en förvirrad Morris. Det är synd om honom just nu, för Kenzo löper och hennes smarriga doft smittar av sig lite på Figaro och Morris vet inte hur han ska ta det hela. Han ser ju att det är hans ärkefiende Figaro, men han luktar ju ljuvligt!

  Jag har en plan för dagen. Läkarbesök klockan 10:00. Långpromenad klockan 11.30. Sen har jag inte satt ut exakta tider men det blir städning och träning och bio, den är förståss tidsbestämd 18:45. Sweet! Mest ser jag faktiskt fram emot träningen för jag ska testköra mina nya dragremmar. Hurray! Äntligen kanske jag kan få ut det allra sista ur ryggen! Tror jag ska prova lite marklyft igen. men i slutet av passet, så frestelsen att lassa på för mycket inte blir så stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0