Bättre än förväntat.

Det hade hunnit frysa på så bra att det knappt var blött alls ute. Det var faktiskt nästan perfekta förhållanden! Fast Figaro var lite missnöjd med underlaget. Det var lite knöligt på sina ställen.

  Vi var inte ute superlänge, drygt 40 minuter. Men jag blev glatt överraskad för det gick mycket lättare och kändes mycket bättre än jag räknat med! Tänkte nästan springa längre men Figgz kör ju trebent och tyckte det räckte. Ett tag när det var plussgrader sprang han på alla fyra nästan hela tiden så nu är jag inte orolig för att nått är allvarligt fel på honom.

  Föresten har han skött sig så jävla fint sista tiden! Hundmöten har gått som en dans.=) Jag tror det är all kvinnlig fägring som lilla Sigrid medfört som fått honom att skärpa till sig. Eller föresten kanske inte. Han beter sig rätt grisigt mot henne. Tar hennes pinnar och skriker åt henne när hon vill leka.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0