Besöket.

Idag har vi alltså haft besök av Kenzo och Frida. Figaro slängde helt sitt belevade sätt över bord och betedde sig som ett hysteriskt litet svin! först när vi alla kom in i lägenheten skrek han som en galning på katterna. Stackars Amadeus gömde sig under sängen och Figaro krälade efter och plågade honom. Han fick gå och lägga sig ett tag.

  När han fick gå ifrån sin bädd fick han ett svartsjukeutbrott på Kenzo för att hon nosade på mig. Då fick han gå och lägga sig igen. Efter en stund fick han ett varsågod och lämnade bädden igen. då hoppade han upp i soffan till Sven och fick strax efter ett nytt svartsjukeutbrott. Marsch till biabädden! Men sen gick det riktigt lugnt till faktiskt.

 

Kenzo var en ängel! Ojoj vilken söt och rar hund. Ända sedan dom gått har jag försökt komma på ett sätt att övertala hennes matte att byta hund med mig. Tror tyvärr det blir svårt. Nu står mitt hopp till att Figaro ska ta efter Kenzos beteende och bli lugn och rar han med.

  På måndag börjar vi i alla fall. Då kommer Kenzo hit strax inna 14:00. Jag tycker det ska bli skitkul!=)

 


Kommentarer
Postat av: Majje

Måste Kenzos matte VETA att du bytt hundarna? Du kan väl alltid göra henne blind or so? :D

Galet söt var hon, Kenzo, iaf! Figaro måste inse att insidan e viktigare än utsidan.... Ja, iaf kan han ju få tro å jobba på det ett tag till. :P

2010-03-29 @ 20:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0