Biobesök och gratullationer.

Jag har sån allvarligt svåra problem att ta mig ur sängen nu för tiden.=S Jag ska ställa klockan imorgon och se om det hjälper.

  Idag har vi varit och tränat. Det gick helt okej. Gjorde små ökningar som jag var nöjd med, men sen råkade jag läsa en blogg där en tjej lagt upp en video på sig själv när hon bänkade 60 kg och då blev jag missnöjd för det är så stans mycket bättre än jag! Det var dessutom ett gäng högljudda ungtuppar på gymmet som störde rätt så kraftigt. Sånt gillas inte!

 

Nu är vi rätt nyss hemkomna från biografen. Vi har set Alice i underlandet. Det var bra nära att det inte blev någon bio. Jag hittade inte biljetterna. Mycket förvirrat stod jag rätt länge och bläddrade i min kalender där dom uppenbarligen inte låg fast dom skulle göra det. Uppgivet bestämde vi oss för att gå hem då jag plötsligt kom på att jag ju lagt dom i ytterfacket på väskan för att dom skulle vara lättare att plocka fram. Så mycket för att vara eftertänksam före!

  Nere på Filmstadion sprang vi ihop med Anders och Sofie som också skulle på bio. Dom skulle se Remember me, så vi hånade dom lite. Det är ju alltså han Pattison eller vad han heter som är med i den filmen och efter att ha sett Twighlight avskyr vi honom en aning. Anders var inte så nöjd med valet av film så egentligen var det väl mest Sofie vi hånade.=)

 

Nu ska vi sätta oss och äta en sen middag bestående av fylld paprika. Najs!

 

Just ja. Vill säga ett stort grattis till Majje som fått sin examen idag! Nu får hon fort som fan bli butikschef på nått bra ställe och anställa mig! Gärna en bokhandel eller en delikatessbutik. En djuraffär funkar också.


Kommentarer
Postat av: Majje

Tack tack bah! :)



Dööh, jag ska jobba på det där med å bli chef! Men tänk på att jag kommer bli en HÅRD boss åxå. ;) Å böcker e för trista så det kan du ju glömma direkt. :P

2010-03-14 @ 23:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0