Bra start på dagen.


Det är väldigt sällan jag vaknar och känner att ”Det här! Det här kommer bli en BRA dag!”. Det händer typ aldrig. Jag vaknar oftast och önskar att klockan snart ska vara 22 så jag får gå och lägga mig igen.

  Men inte idag. Figaro intog en charmig pose i sängen som gav mig anledning att använda kameran. När jag gjorde det upptäckte jag att minneskortet inte satt i ordentligt, så jag fixade det. Voila! Mina bilder kom tillbaks! Hurra hurra! Tyvärr blev nästan alla värdelösa. Men för mig som kan bläddra igenom dom som en liten film är dom väldigt underhållande.

 

Vädret är lika fint som igår så vi har varit ut på en rätt lång promenad. Trots att det inte var särskilt tidigt fick vi gå nästan ensamma och det är alltid skönt. Nu ska jag bara vänta på att frukosten lägger sig lite, sen blir det gymmet en sväng. Rygg och biceps. Mitt favoritpass.=)

  Kanske började idag så bra för att igår slutade bra. Hade lite svårt att bestämma mig för om jag skulle jogga eller inte så jag frågade Majje om råd. ”RÖR PÅ FLÄSKET!” Röt hon uppmuntrande. Så vi gjorde det. Vi kutade på riktigt ordentlig. Enligt min telefon höll vi en medelhastighet av 12 km/h. jag är inte säker på hur tillförlitlig den är. Visserligen visade den samma tid som löpbandet när jag jämförde där, men man vet aldrig. Hur som helst. Jag är nöjd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0