Dagens Att göra.

Nu är hela familjen samland igen. Figaro är lycklig, Gimli är nöjd med att ha fått tillbaks sitt mobila klätterträd, jag är förstås också glad att ha Sven tillbaks. Det har varit jobbigt att behöva bära hem matkassar och att värma upp sängen helt själv. Amadeus ser som vanligt mest förvånad ut.=)

 

Vi har tvättid idag och Sven håller på att sortera kläder. Figaro springer runt, runt och grymtar. Han blir alltid vild av upphetsning när det vankas tvättning för då får han leka i källaren. Tror jag har nämnt att det är hans favoritsyssla.

  På agendan idag står också inhandling av hundmat och att ringa jobbet. Det är helt sjukt men nu måste jag alltså för fjärde gången ringa angående schemat som dom fortfarande inte skickat hem till mig. Ska det vara så? Va?

  Eventuellt blir det ett ben och axelpass på gymmet i kväll också. Naturligtvis minst en långpromenad också för vädret är även idag alldeles strååålande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0