Dagens middag och morgondagens planer.

Det blev mycket riktigt en väldigt bra dag. Ett par timmar på promenad i solen med Figaro (som dess värre har betett sig som ett svin under delar av dagen). Storstädning av badrummet är fixat. Lika så köksskåpen. Vid nått tillfälle som jag inte minns när, har jag visst redan burit upp grejerna som skulle till vinden, så hela min to dolist är avbockad. Sweet!

  Nu på kvällen har jag haft en romantisk middag med mig själv. Det är skönt att dinera med någon som verkligen uppskattar maten! Jag uppskattade den stort! Färsk makrill, ugnsbakad i smör och persilja. Aaahhh! Det var så gott! Jag börjar nästan dregla när jag tänker på det!

 

Imorgon ska jag på ljus och spaparty. Jag tror det är ett sånt där homeparty. Jag har aldrig varit på ett sånt förut. Jag hade gillat ett färska kryddor och grönsaksparty. Sånt passar mig. Men hur som helst. Majje och jag susar iväg till Finspång för att spana på ljus och sånt imorgon alltså. Det händer ju inte så mycket i mitt liv så jag tycker det ska bli kul med en liten utflykt.=)

Nu är det dags att göra kvällen.




Ps. Dolph rockar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0