Dålig attityd!

 

Ja usch! Verkligen dålig attityd har jag idag känner jag. Jag har varit irriterad, otrevlig och nedlåtande mot folk nästan hela dagen! Jag skulle vilja säga att det beror på att folk är dumma i huvudet och förtjänar det, men eftersom det är just en sån sak som otrevliga människor säger så skulle ju det vara lite att kasta sten i glashus.

  Jag tror mitt humör beror på två saker. Alldeles för många arbetstimmar instängd i en liten utbildningssal där luften var så dålig att vi nästan tuppade av på grund av syrebrist. Och att lägenheten ser ut som skit! Snart ska jag göra något åt det. Jag ska bara ladda batterierna med lite kaffe och mortosbröd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0