"Det är som det är."

Låg och drog mig i sängen med näsan i Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö. Jag älskar Håkan Nessers sätt att skriva! Jag har bara läst hans icke renodlade deckare. Men dom är så himla bra att jag funderar på att försöka mig på deckarna med. Det är inte riktigt min favoritgenre annars.

  Slötittade på Vasaloppsstarten. Sven sms:ade att man kunde få se en älg och det kunde ju vara av intresse för Figaro. Jag såg ingen älg, Figaro såg ingenting för han bara sov och sov. Det blev en väldigt kort morgonpromenad. I princip bara fram och tillbaks till ICA för inhandling av lite lyxfrukost. Vanligtvis är lördagar min lyxdag, men eftersom jag tränade igår kändes det onödigt att slarva med maten. Idag däremot är det vila och därför blev det ciabatta med mozzarella, färska och soltorkade tomater. Brödet var så nybakat att det fortfarande var varmt när det var dags att sätta tänderna i det. Sweet! Bytte kaffet mot varm choklad också. Ska det vara så ska det vara ordentligt!

 

Nu är det dags för en promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0