En flygande hund.

Lyckades få med Sven på en promenad i solen. Det resulterade som vanligt i en miljon bilder på Figaro. Kollar man igenom min blogg är det överlägset mest bilder på honom. Efter det är det nog mest matbilder. Men har man en sån söt hund finns det ju ingen anledning att ta kort på något annat.=) Förutom katterna då för dom är ju också söta. Sven med.

  Figaro var vild och galen. Han blir jämt det när vi går ut ihop. Skriker och vrålar åt en att kasta bollen! Sparka bollen! Håll hårdare i pinnen! Kul en stund men tillslut orkar man inte med honom. Framför allt när han skiter i att jaga bollen utan bara skäller.

  Under drygt 100 meter fick vi sällskap av en plastpåse. På allvar. Det blåste rätt rejält så den rullade helt enkelt med oss. Vi sa att vi skulle slänga den om den hängde på ända fram till en papperskorg. Det verkade den inte uppskatta så vi fick tillslut gå vidare ensam.



 

Nu ska jag gå och lägga mig. Det blir senare och senare hela tiden. Är inte riktigt nöjd med det för det blir senare och senare uppgång också. Det är nånting med klockslaget åtta. Ligger jag kvar i sängen då är det nästintill omöjligt för mig att ta mig upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0