...

Nu för tiden är det helt omöjligt att ta sig upp om mornarna. Det är Figaros fel. Han vill inte gå ut fören typ halv tio och jag vill gå upp halv åtta-åtta. Jag försöker övertala honom men det gör han med och han är så mycket bättre på att övertala! Han liksom luktar gott och sömnig och gäspar och faller omkull eller sträcker ut sig i ens famn, suckar och rullar över på rygg och blir liggande med sina söta små tassar i vädret. Och jag kan inte låta bli att göra ungefär likadant då och plötsligt har vi legat och snusat en timme till. Skit också!

 

Inte blev det nån träning idag heller. Gick till gymmet senare än vanligt och det var tjockt med folk! Det myllrade som i en myrstack. Det gick helt enkelt inte. Jag pallar inte att stå och vänta på att mina vikter eller maskiner ska bli lediga. Så vi gick hem. Synnerligen irriterade. Det blir ett nytt pass imorgon. Betydligt tidigare.

 

Och jag läser och läser om träning och kost. Nu vill jag veta precis allt och lite till! Pillar och pillar med att försöka sätta ihop ett eget kost och träningsschema.. Men satan det är svårt och buden är olika precis överallt!

 

Nu har det kommit ännu mer snö oxå. Blöt jävlig snö! Alla skor läcker! Ända sättet för mig att komma ut i torra skor är att jogga. Och om jag gör det kommer joggingskorna också bli blöta. Suck! Men Figaro vill ut. Han sitter och väser här bredvid. Sitt Åååhhh jag har tråkigt väs som kan driva en till vansinne! Det är väl lika bra att svida om och prova i alla fall. Joggingskorna torkar fort i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0