Fina flickor och långa promenader.

Figaro och jag har precis kommit hem ifrån vad man kanske skulle kunna kalla en Workshop. Egentligen har jag ingen aning om vad man gör under en sådan. Vi har i alla fall varit ute på en nästan tre timmar lång promenad tillsammans med en blivande träningskompis. Figaro visade sig från sin allra bästa sida tycker jag! Förutom när han skällde ut en stackars kvinna som var ute och powerwalkade eller nått sånt. Hon såg grym ut.

 

De blivande träningskompisarna heter Malin och Story. Story är alltså hunden och hon kommer från det stora landet i väst, men verkade förstå Svenska helt okej. Figaro och hon hade i alla fall inga kommunikationsproblem. Men han kommer ju från en från början engelskspråkig släkt.

  Hur som helst. Figaro var för första gången på år och dar riktigt lekfull. Det var skitkul att se! Han sprang och fintade och hoppade och fintade igen och skällde och skällde och skällde och sprang ännu mer. Jag blev alldeles varm i hjärtat! Men naturligtvis hade jag inte med mig kameran. Damn it!

 

Plötsligt är Figaros liv fullt av vackra damer! Från att inte ha känt en ända har han på kort tid bekantat sig med tre fina flickor. Sigrid, Kenzo och Story. Det är kanske inte så konstigt att han är på ett så strålande humör.=)

 

Sven den ängeln var och handlade medan vi var borta och står nu i köket. Jag ska lägga mig i badet och tina upp lite innan maten. Kycklinggryta med yoghurt. Sweeeeet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0