Långpromenad.

Idag är det perfekt väder. Solsken och nästan vindstilla. Det kan vara inbillning, men jag tycker det bränner lite i ansiktet. Som om solen till och med tog lite. Utanför fönstret är det fem plusgrader, men den termometern är inte tillförlitlig.

  Figgz och jag har varit på en långpromenad. Det blev längre än planerat för ingen av oss ville gå hem. Eller Figaro ville kanske, han tvekade länge och väg vid en avtagsväg och slängde en längtansfull blick hemåt, men jag tog ingen hänsyn till det.





Jag har träningsvärk i bröst och triceps. I höger axel och vänstra sidan av korsryggen har jag bara värk. Det började komma så smått igår och jag blev konfundersam. Inget hände på träningen. Sen kom jag på att jag ju höll på att slå på arslet riktigt ordentligt på vägen till gymmet. Jag utförde en sån där vild spratteldans som man gör när man helt tappar fotfästet. Det skedde i en trappa och jag lyckades få tag i trappräcket med högerhanden, vilket räddade mig från att ramla Men det blev ett rätt kraftigt ryck och jag sa till Sven redan där att ”Aj, aj! Hoppas jag inte stäckte mig!” Verkar som jag gjorde det ändå, lite grann.

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka härliga bilder! Jag förstår varför du inte ville gå hem när det var så vackert väder ute.

2010-03-05 @ 13:51:46
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0