Morgonstund.

 

Noll grader den 30:e mars. Ska det verkligen vara så? Va? Jag tycker inte det! Vi har precis kommit hem från en rätt lång morgonpromenad. Ända fördelen med att det fortfarande är så här kallt är att små hundtassar och magar inte blir skitiga. Men det skulle dom inte bli om det var varmt och torrt heller!

  Sven ligger och slöar i sängen fortfarande men jag har varit uppe sedan sex. Jag älskar tidiga mornar! Det är det bästa som finns! I alla fall så länge man inte behöver göra något annat än sånt man vill på dom. Nu blir det frukost. Kaffe och äggmacka. Sweeet!


Kommentarer
Postat av: Matilda

tilly är expert på att skita ner sin vita mage ändå... när jag själv går RUNT en vattenpöl ska hon gå IGENOM. suck. men hon har blivit ett proffs på handduksproceduren då vi kommer in, så det är lugnt. hehe!

2010-03-30 @ 14:52:13
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0