Norrköpings fulaste snöhög.

Figaros tråkiga morgonattityd är äntligen över! Det beror säkerligen på att inte är kallt längre. Det är i alla fall väldigt skönt! Så idag gick vi ut redan halv åtta på morgonpromenad och var ute i en och en halv timme. Vi kom inte så långt för vi stannade och tränade en del mellan varven.

  Jag passade på att ta kort på Norrköpings fulaste snöhög. Det är Annsofie och jag som korat den. Den är verkligen skitful! Jätteäcklig! Annsofie hade hittat resterna av ett fågelbo som var alldeles fullt av snigelskal. Det tog jag också kort på.

  Sen traskade vi hem, åt en stadig frukost och såg ett avsnitt av The Mentalist som är ungefär den allra bästa serien i världen för närvarande. Nu är det snart dags att gå till gymmet.




Gimli har suttit och surfat på Svens dator. Han har skapat en sjukt lång och besvärlig mailadress och sen har han gjort 22 sökningar på 8004882d. Undrar just vad det är!

  Igår köpte vi nya tulpaner. Jag har läst på och lärt mig hur dom ska skötas så nu blir det intressant att se hur länge dom håller sig.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag hade gått in dem lite innan. Annars hade jag fått skavsår. Vad konstigt det är med skavsår egentligen :)

2010-03-27 @ 21:38:58
URL: http://tranaforlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0