Ombyte pågår.

 

* Klippa klor   Check!

* Kamma katter   Check!

* Dammsuga   Check!

* Skura   Check!

* Storstäda badrummet

* Städa köksskåpen

* Bära upp lite grejer på vinden

 

Jo lite sol till var precis vad som behövdes. Jag har betat av halva min to dolist. Katterna var i stort behov av kamning. Dom har börjat byta päls och fäller ofantliga mängder! Borstade av Figaro också. Han tänker behålla vinterskruden ett tag till. Här kommer en liten illustration.



 

Blev så jävla besviken när jag kopplade in kameran till datorn förut. Alla de två tusen bilder jag tog på sista promenaden var borta! Måste ha lyckats radera dom på nått sätt. Skit också!

  Sigrid lyckades spela upp Figaro och jag var så nyfiken på att se om några av bilderna blev bra. Nu får jag väl vänta ett halvår till på ett busryck.=(

 

Har precis smällt i mig två äggmackor. Nu ska jag nog börja med köket i väntan på att käket sjunker undan en aning. Funderar på att ta en kvällsjogg nämligen. Men det blir så ruskigt sent. Å andra sidan har jag inget bättre för mig och kommer säkert bara sitta och glo och vänta på läggdags.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0