Run Forrest, run!

Åååhhh mina knän tar livet av mig!!=S Det är helt och hållet mitt eget fel för jag har slarvat med joggningen. Mina knän är lite tvärt emot, jag får inte ont av att jogga utan av att inte jogga. Nu har jag inte gjort det på två veckor och det känns som sagt. Men jag sitter och laddar med en kaffekopp och ska sen ge mig iväg på en rejäl tur!

  Det är så jävla bra att sluta tidigt på fredagarna! Det är svårt att inte bli på ett strålande humör då! Dessutom festade dom till det på jobbet och bjöd på kokt korv med bröd och läsk. Dom skulle bjuda på chips också men det gjorde dom inte. Det borde dom ta upp på nästa fackmöte. Kanske en fråga facket faktiskt kan vinna … Skämt å sido.

 

Igår kväll kollade vi på en stand up show med Will Ferrell som hette Youre welcome America. Jag brukar inte gillar honom i filmer men här var han riktigt kul.=) Vi är inte riktigt färdiga utan ska se det sista i kväll.

  Idag ska vi äta våfflor också. Sweeet! Fast det är lite med våfflor som med pizza, inte alls så gott som man räknar med att det ska vara. Lite som sex också. Jag skämtar bara. Nä föresten, det gör jag inte.

 

Nåja. Nu är det i alla fall dags att svida om och ladda med lite bra musik så joggsuget sätter in ordentligt. Dirty Diana är riktigt bra peppmusik! En annan bra jogglåt är Break your heart med Taio Cruz. Hör jag den på radion blir jag irriterad, hör jag den när jag joggar älskar jag den!

  Hur som helst. Nu måste jag gå ut och örfila upp Sven. När jag bad honom sätta på Dirty Diana sa han ”Vilka har gjort den då?”. Skamligt! Jag måste nog göra slut.



Update 30 sek senare.

Ja nu måste jag DEFENETIVT göra slut! Plötsligt stänger han av musiken och säger ”Jag måste ha ljudet.” ”Va?” Säger jag. ”Ja, dom säger nått nu …” säger Sven och menar alltså att hans wowpolare säger något. Det blir fan i mig mord!>:(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0