Sjukligt.

Åååhååå vilken plåga! Att vakna klockan sju med värkande hals, grusiga ögon och omöjligt kunna somna om fast man så gärna vill, det är ingen kanonstart på dagen. Det är så konstigt hur allting ibland lixom stör en när man känner sig krasslig. Min egen andning tillexempel. Jag låg och blundade och försökte somna om men tyckte att jag själv andades så jävla högt att det helt enkelt inte gick.

  Kvart i tio begav jag och Figgz oss iväg för att möta Story och Malin. Vi tog en nästan två timmar lång runda, vilket var en jävla tur för som jag mår idag blir det inte mycket mer promenerande.

  Hemma igen försökte jag kurera mig själv med två koppar varm choklad. Det funkade inte. Tå avsnitt mentalist och lite godis hade inte heller någon vidare tillfrisknande effekt på mig. Gjorde ett sista försök och åt ett par frusna köttbullar, men inte heller det hjälpte. Men det var gott. Ärligt. Testa.

  Somnade tillslut i soffan med omtänksamma Gimpa som en självuppvärmande vetesäck på bröstet. Den höga mysfaktorn gjorde att jag i alla fall kände mig lite varm och skön inombords.


Kommentarer
Postat av: Matilda

hahaha, känner verkligen igen det där med att man andas så högt att man stör sig själv! haha!



hoppas det ordnar upp sig snart och att du får sova ifred! ;-) (själv har jag nässpray konstant nu.. hjälper himla bra just när man ska sova).



haha, ja vilket sätt! älskade formuleringen "göra en ärbar kvinna utav mig". hihi! snart kommer säkert frågan ska du se! men killar har ju en tendens att vara lite småsega.. (för min tog det 8 år)

2010-03-31 @ 23:00:04
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0