Sven är ingen gentleman.

Jag har verkligen svårt att förstå att Sven jobbat inom vården. Han är ju inte ett dugg omhändertagande! Inte mot mig i alla fall.>:( Är inte det en respektives jobba va? Att lägga en sval hand på ens panna, hämta lite nytt kallt vatten, fråga om det är något annat man behöver? Säga ”Din stackare!” med medlidsam röst. Anledningen till att man skaffar en sambo är ju för att ens mamma inte längre kan göra allt det där.

  Jag har fått gapa och härja och skälla för att bli det minsta uppassad! När jag ville ha lite glass kom han med hela byttan, så fick jag själv ta för mig. Inte erbjöd han sig att gå kvällsturen med Figaro heller. Nä, nä. Det gjorde i och för sig inget för jag var så varm att det kändes skönt att få gå ut en sväng. Men ändå. Erbjudit sig kunde han ju i alla fall! Hade det istället varit en öl som skulle tömmas, då hade det minsann varit annat ljud i skällan. ”Inte ska du behöva hälla i dig hela den där ölen själv. Stackars Jonna! Låt mig ta hand om den istället.” Klunk, klunk, klunk! Medan jag var ute passade han dessutom på att skriva massa oförskämd och omogen skit på min dator! Jävla gris alltså! Tur för honom att han är MIN gris, annars hade det blivit slakthuset omgående!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0