Vatten, stan är full av vatten!

Nyss hemkommen från en drygt en timme lång och mycket blöt promenad. Vattnet är överallt! På marken, i luften, i träden, innanför mina skor och kläder. Suck! Jag längtar mer efter torr barmark än jag någonsin förr gjort!

  Promenaden var trevlig ändå. Figaro har en ny kärlek. Vi vet inte hennes namn men Figaro tycker hon är vacker som en dag och luktar som solvarma smultron! Damen i fråga är en svartvit blandning mellan Papillon och Jack Russell. Hon hade Pappisens tjusiga hårsvall, men just nu nerklippt och Jack Russellns förföriska kroppsspråk (Figaros ord).

 

Idag är det tänkt att ett ben och axelpass ska avverkas. Jag ser inte fram emot det tyvärr. Knäböjen har gått så jävla dåligt sista tre veckorna! Vet inte riktigt vad som är fel. Jag är synnerligen missnöjd med att det där skitgymmet inte har en vettig benpress också. Det hade varit bra nu.

  Hur som helst. Nu måste jag städa vidare. Fastnade ju bakom/i spisen igår. Köket han bli färdigt men det var ett  jävla jobb! Det är ju lite gammalt och slitet så att få det helt rent är i stort sett omöjligt. Nu ska jag ta fjädrarna som lyckades undkomma dammsugaren igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0