Vilda djur på riktigt, del 2.

Oj oj vad många ”naturupplevelser” jag varit med om sista dagarna. Tvingade med Sven på en promenad förut och när vi gick genom industrilandskapet stod en svan där på isen och glodde. Otroligt nog hade jag med kameran även denna gång! Halleluja!

  Jag blev förstås alldeles till mig och hängde över räcket och fotade. Svanen kom intresserat närmare. Den var nog hungrig, men jag hade ju inget att ge den. Det här är alltså inte den Svanen jag pratat om tidigare, den här var ny och det var en knölsvan.

  Tillslut drog vi vidare. Men jag tyckte inte riktigt det kändes bra. jag blir så ängslig när djur inte beter sig riktigt som jag tycker dom ska. Tänk om det var nått fel på den? Tänk om den var sjuk och olycklig! Vi gick till ICA där jag köpte tre frallor. Sen gick vi tillbaks men då hade svanen dragit. Typiskt! Jag tröståt en halv fralla på stående fot. Fast egentligen var jag glad, för eftersom den var borta kunde den i alla fall flyga.




Sen har det tränats idag. Bröst och triceps och det går framåt även om det går jävlig långsamt! Men tyvärr kan man ju inte räkna med att få superresultat på trekvart. Jag måste jobba med mitt tålamod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0