Balkonglunch.

Jag har ätit lunch på balkongen. Det är ju nästan för najs för att vara sant! Jag hade gott sällskap av Figgz förstås. Och katterna. Fast i ärlighetens namn är det lite troligare med mänskligt sällskap om man bara ska sitta sådär. Alla som vill är välkomna på balkongfika hos mig! Fast inte samtidigt då, den är ju rätt liten.



Skulle tränat idag men skjuter på det så ryggen får en extra dags vila. Det lär ju inte skada i alla fall. Istället blir det promenix i Vrinnevi med Malin och Story och kanske fler. Man får passa på medan vädret är bra!

 

Jag drömde helt sjuka drömmar i natt. Jag var i ett stall och lyckades slarva bort en hel häst! My god jag hade sådan ångest i drömmen! Jag smet från platsen utan att berätta något för någon. Jag förstår inte varför jag är en sån hemskt och oansvarig människa i mina drömmar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0