Betygsättning av dagen.

Idag har varit en bra och effektiv dag. Jag ger dagen MVG. På Ö&B hade dom balkongparasoll. Tyvärr var dom inte lutningsbara. Men det får funka ändå helt enkelt. När vi kom hem kastade jag mig på cykeln och trampade iväg till Blomsterlandet. Därifrån kom jag med en liten vit blomma och 18 liter örtjord. Jag hade så jävla svårt att bestämma mig att det tillslut fick bli kryddor för hela slanten. Men nu har jag kommit på att jag nog vill ha ett par blommor jag hittade där ute ändå. Så imorgon blir det nog en ny tripp. Att cykla är ju helt fantastiskt smidigt! Det tog typ 15 minuter ut till Ingelsta. Till fots hade det tagit säkert 45! 45 minuter fulla av avgas! Nej då är 15 att föredra!

  Väl hemma igen skrubbade jag rent balkongen och balkongmöblerna. Nu är det bara själva inredandet kvar och det tänkte jag att jag skulle ägna mig åt imorgon. Det och massa annat.

 

Vi gjorde egna hamburgare till middag idag igen. Fast med potatismos istället för bröd. Det kanske heter biffar då? Skit samma. Det smakade kalas! Imorgon är min sista dag när jag kan äta lite som jag vill. Sen börjar bröllopsförberedelserna och då kan inte vad som helst i matväg komma på fråga.



Nu ska jag kasta mig i duschen och sen är det sänggång som gäller!


Kommentarer
Postat av: Matilda

åh, ser supergott ut! vad är det på osten förresten? ser ut som mango chutney?!



härligt med balkongparasollet!

2010-05-05 @ 15:19:51
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Majje

Klart dagen får MVG, du träffade ju MIG! :D



Jag såg idag att de hade öppnat Coops ute-trädgårdsmarknad när jag svängde förbi efter jobbet. Där brukar jag fynda fina blommor! =) Jag ska med fixa på balkongen. Men duvbajset tar emot, it really does!!!

2010-05-05 @ 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0