Datahaveri och sånt.

Vi hade haveri på jobbet idag. I hela fantastiska femtiominuter fick vi bara sitta, och som vi satt! Aaahh! Ljuvligt var det! Men det straffade sig förstås för när hela siten var uppe igen blev det ju ett jävla göra! Men det var lugnt ändå på nått sätt, för jag är ju ledig imorgon.=)

 

Idag på promenaden råkade vi gå ikapp jätten Felix. Felix är en irländsk varghund, stor och sävlig och skitskum enligt Figaro. Vi gick där ett par meter ifrån tills Felix matte vände sig om och sa ”VAD är det som LÅTER?” Det var ju Figaro det. Han har ju minst sagt besynnerliga ljud för sig. Jag brukar spela in honom på mobilen och sen tvingar jag varenda stackars människa att lyssna på hur kul han låter och skrattar kanske lite för mycket, för antagligen är det inte så många andra som förstår hur hysteriskt roligt det låter.

  Imorgon ska vi upp till Vrinnevi igen. sin vana trogen har vädret bestämt sig för att vara rätt värdelöst, men det spelar ju ingen roll för Figgz måste ju ut ändå! Vi ska gå med Malin och Story och kanske några till. Men nu är det sänggång här. God natt!


Kommentarer
Postat av: Marie - Utmaningen!

haha de små kan verkligen åstadkomma ljud ingen människa har hört förut;)

2010-05-13 @ 11:41:32
URL: http://rockspots.blogg.se/
Postat av: Majje

Jag vill määää höra! =)

2010-05-13 @ 11:51:07
Postat av: Anna

Hej.Söt han är Figaro :) Tack för den nyttiga promenaden i vrinnevi! Ha det så bra / Anna

2010-05-13 @ 12:23:46
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0