Det blir inte alltid som man tänket sig.

Igår blev en intressant kväll. Efter att ha hängt i parken en stund och kastat frisbee med Majje. Alltså vi kastade inte Majje som en frisbee utan hon var med och kastade, sin egen, för hennes var det. Hur som helst, efter det blev Sven och jag sugna på pizza så vi gick och köpte det. hela 20 minuter skulle det ta! Men det tog mycket mer tid ändå! Under tiden jag beställde pizza smet Sven in på Babel för att ta en öl. Jag smet efter och där inne hade dom världens porrkalas. Vi fick vipkort och lotter och nått dom lottade ut var killen i dörren. När jag hämtat och lämnat pizzorna hemma och återvänt så erbjöd han mig fler lotter. ”Kan man vinna nått annat än dig?” frågade jag, för ärligt talat var jag inte så intresserad av att vinna honom.

  I baren bjöd dom på fina runda tuttar och snuskigt godis. Tuttarna var goda, så goda att jag stal två när jag gick hem. Och med hem fick jag också en lottovinst bestående av en morotsformad dildo, massageolja och en kondom. Tänka sig, jag som aldrig vinner något!



Vi dansade och hade faktiskt jätteroligt fast ingen av oss är så mycket för att gå ut egentligen. Och en gammal tant som var alla fall över 60 år sa till mig ”Jalla jalla. Din karl är stilig. Hade jag varit yngre hade jag stött på honom.” och jag sa ”Ja visst är han grann!” och tänkta att det var tur för henne att hon var så gammal för hade hon stött på Sven så hade jag ju varit tvungen att ge henne stryk, fast det var på skoj förstås.
  Och när vi kom hem somnade Sven men jag gick ut med Figaro och vi gick runt stan och det var nästan varmt och regnade bara pyttepyttepyttelite och tre fulla flickor ville hälsa på Figaro och jag sa ”Fast han är inte så social av sig direkt.” för han är inte det. Han bara gick förbi dom stackars flickorna som lockade och pockade och gjorde pussljud med munnarna.



När jag kom hem åt jag upp min pizza och kollade på ett avsnitt av 70’s show och skrattade jättehögt, men Sven vaknade inte ändå. När jag vaknade hade jag hemsk, hemsk fruktansvärd huvudvärk. Som om någon satt bakom mina ögon och stack mig med två sågtandade knivar ungefär. Det var för ljust i rummet och för varmt och jag tog två panodil, mitt täcke och en kudde och la mig i badkaret för där inne var det svalt och mörkt och jag somnade nästan på en gång och sov bättre än jag kanske någonsin gjort i hela mitt liv!

  Jag trodde jag skulle vara seg och jävlig hela dagen, bakis, men när jag hoppade ur badkaret ungefär halv elva kände jag mig riktigt pigg. Så jag städade och vi såg om 70’savsnittet jag kollat på natten och sen tog jag hundarna på en lång promenad förbi Ö&B och köpte levergodis och kattsand och sen fick jag städa lite till när jag kom hem.

 

När Kenzo åkt hem gick jag och Figgz på ännu en tur och jag tog med kameran och försökte ta kort på honom när han fångade godis. Det var svårt men roligt och jag kastade helkasst för jag försökte kasta med vänsterhanden så Figaro missade nästan alla godisar. Men det gjorde inte så mycket för han hittade dom ju sen. Och jag tänkte att fy fan vilken söt hund jag har! Han är nog sötaste i världen, på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Majje

Hahaaaa... Sova i badkaret. Vilken grej. :P

Ni borde kontaktat mig, känns ju verkligen som jag missade en ordentlig porrkväll, haha!

2010-05-16 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0