Ekorrbebisar på morgonpromenaden.

Precis när vi klev innanför dörren efter morgonpromenaden blev himlen alldeles blå och solen lixom slog på som en glödlampa. Fast det är okej för jag har ju fler promenader att gå idag, men en massa annat som ska göras först.

  Vi såg en ekorrunge, den var liten fast inte jätteliten och den skuttade ut på ett träd som lutade sig lååångt ut över strömmen. Den var inte alls sådär stissig och sprättig som ekorrar brukar bara, utan tog det helt coolt och när vi passerat skuttade den tillbaks igen och jag gav mig själv några mentala örfilar som straff för att jag inte hade kameran med mig. det blir nog ett par turer ut med strömmen närmaste tiden. Om i fall att den är kvar.

 
Jag kan inte dra upp persiennen för snöret har gått av. Jag gillar inte neddragna persienner. Men det får väl gå för stunden. Nu är det frukostdags.


Kommentarer
Postat av: Marie - Utmaningen!

mysigt de låter, och djurbebisar som är så galet sööta!!:)

2010-05-11 @ 09:14:14
URL: http://rockspots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0