...

Jag har fått nån sorts själslig klåda. Det kliar i hela kroppen. Jag har morgonjoggat, städad, styrketränat, inhandlat ett par jeans och en klänning, allt på bara några timmar och likt förbannad känner jag mig rastlös och lite irriterad. Kanske borde gå till apoteket och köpa en flaska aleo vera och dricka, har hört att det ska ha en lindrande effekt.

  Vädret verkar vara lite som jag, å ena sidan strålande sol å andra sidan dystra moln. I natt låg jag vaken och vände och vred mig i vad som kändes som flera timmar. Tidig morgon men inte så tidigt att man kan gå upp, typ fyra halv fem. Men tillslut lyckades jag somna om och drömde något heltokigt som jag dess värre inte minns. Det har varit en massa galna drömmar sista tiden.

  Det känns som om jag väntar på något. Men det gör jag ju inte. Eller? Kanske. Fan också. Jag får väl börja meditera eller nått, så kanske jag får lite sinnesro.



Och nu vräker regnet ner.


Kommentarer
Postat av: Marie - Utmaningen!

den där rastlösheten kan vara själspirrande nog!

jag brukar gå ut på en lång och skön prommis med hunden när allt jag kan göra är gjort, men ändå pirrar det i kroppen.



inte så kul i regn dock;)

2010-05-25 @ 13:40:31
URL: http://rockspots.blogg.se/
Postat av: Matilda

låter jobbigt!

men köp inte aloevera bara... det smakar skit. haha! :-) köp sushi istället! ;-)

2010-05-25 @ 18:55:08
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Marie - Utmaningen!

svar; haha absolut!;)



blev du av med rastlösheten eller?:)

2010-05-25 @ 22:15:07
URL: http://rockspots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0