Knäböj och badkrukor.

Idag fick jag till ett riktigt bra axel/benpass. 60 kg * 10.9.8 i knäböj känns helt okej med tanke på min svåra ryggskada. Okej det var väl en lögn, min ryggskada var ju faktiskt väldigt mild egentligen. Jag är i alla fall nöjd.

  Fixade två set med 14kiloshantlar i axelpressen också. SvikarSven vill ju aldrig följa med och träna så jag får ju klara mig utan passning nu för tiden. Det suger. Får väl börja betala honom för att följa med som passopp ibland.

 

Med lite mat i magen blev det sen dags för en promenad. Det tog nästan två timmar för oss att ta oss runt Himpa. Måste nästan vara nytt rekord! Vi hade sällskap med Annsofie och Morris.

  Jag tror att Morris kanske var ett sjölejon i sitt förra liv, för han verkligen älskar vatten! Så han tog sig ett rejält dopp i den småäckliga gölen som fortfarande finns kvar ute på Himpa. Det var sååå nära att jag fick en riktigt kanonbra bild på honom när han jagade en pinne. Om jag bara hade hunnit få in rätt inställning på kameran, men det fick jag förstås inte så bilden blev helt suddig. Figaro som antagligen var en sengångarna i sitt förra liv stod i ”strandkanten” och tittade på.


Kommentarer
Postat av: Marie - Utmaningen!

ååhh så mysiga bilder! :)

2010-05-21 @ 11:21:34
URL: http://rockspots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0