Mord och söndagsmiddag.

Så var äntligen den här jobbhelgen över! Underbart! För att fördiva ledig tid på jobbet hade jag med mig en tidning; Misstänkt. Den innehöll ett reportage om en man vid namn Ed Geein. En riktigt dåre det!

  Jag är hemskt fascinerad av mord och andra brutaliteter (så länge inte djur är inblandade för då vill jag bara gråta). Med tanke på detta smått morbida intresse, skulle man ju kunnat ifrågasätta min mentala hälsa. Det har jag själv gjort ett flertal gånger och kommit fram till att det är ett friskhetstecken. Ja alltså jag menar att själva ifrågasättandet är ett friskhetstecken.

  Nu ska jag i alla fall äta lite söndagssnacks och läsa mer Misstänkt. Egentligen är jag för mätt för att äta för jag åt en jättepotion av de spettarullar med fyllning av fetaost, oliver och rödlök, i sås, som Sven lagat. Det var jättegott och kändes lite söndagslyxigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0