Nedräkningen har börjat.

Mina kryddor har tagit sig riktigt fint: Citronmelissen har blivit lite hårt åtgången av blåsten men mår rätt bra ändå. Snart har jag semester, det är bara 13 dagar kvar. Hurra hurra! Då ska jag sitta på balkongen hela dagarna! Fast det blir säkert inte så ändå. Ärligt talat är det ju skittrist att sitta där själv, faktiskt. Får väl fixa en förlängningssladd så jag kan ta med mig datorn, typ.

  När Figaro och jag var på promenad förut såg jag en myrstig med hemskt flitiga små svartmyror. Dom är söta! Jag ville ta kort men det gick inte så bra för dom sprang ju som små virvelvindar och min skitkamera tar bara bra macrobilder på föremål som är döda, eller stilla som om dom vore döda.


Kommentarer
Postat av: Molly

sv: tack, det var snällt sagt :) jag försöker fota så gott jag kan :P



som sagt, du fotar väldigt bra bilder. jag gillar dessa till detta inlägg :)



du får ha en bra kväll! kramar

2010-05-25 @ 20:39:17
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0