På promenaden.

Åh mitt arma hjärta blöder! Figaro och jag gick genom industrisamhället förut. Där sprang vi ihop med en hel kull små doppingbebisar! Vad gör dom där?? Helt ensamma dessutom! Vad är det för en oansvarig idiotmorsa dom har? Dom pep och pep och sprang skitsnabbt fram och tillbaks tills dom tillslut låg och tryckte i ett hörn. Nu kan jag inte gå där igenom på flera dagar för jag kommer dö om dom är kvar. Dom små stackarna!



Sen, på väg hem, upptäckte jag att medan vi var ute och gick hade någon bankat upp ett gäng fotografier på planket runt parkeringen vid Västgötabacken. Det var fint.


Kommentarer
Postat av: Molly

vilka fina bilder du fotar. är fotografering ett stort intresse hos dig?



sv: ja, norrtälje var jättevackert. kullerstenar och gamla miljöer gillar jag. mariefred, trosa och mariestad är några andra fina städer tycker jag, har du varit där? :)



du får ha en bra kommande vecka :) kramkram

2010-05-23 @ 19:02:37
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Marie - Utmaningen!

små bebisar, awh! man blir bara lessen av att se djurbebisar sådär övergivna:(

2010-05-23 @ 19:04:18
URL: http://rockspots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0