Rekognosering och hundmöten.

Mina fingrar är alldeles iskalla. Det är knappt att jag kan skriva! Ute är det sex grader och blåser halv storm. Vi har varit på en en timme och fyrtiofem minuter lång morgonpromenad. I kväll är det tjejkväll med jobbet och jag var tvungen att rekognosera lite så jag vet vart jag ska. Så vi gick runt hela Eneby. Där hittade jag en jättestor blomsterbutik som jag inte hade en aning om fanns! Nu är inte blomsterbutiker nått som intresserar mig jättemycket. Jag reagerade mest för att jag här om veckan ju hittade en annan blomsterbutik som låg undangömd sådär.

  Sen vek vi av ner mot Himpa och det var ett bra beslut för där dök det upp en whippet och Figaro ääääälskar ju dom! Extra bra var det förstås att det var den som sprang fram till oss och inte tvärt om. Figaro skötte sig exemplariskt och tyckte det var så trevligt så!

  Nu är jag hungrig som satan! Sven ligger fortfarande och sover. Figaro har också gått och lagt sig igen. Snart får det vara slut på dom dumheterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0