Saker som danar karaktären.

Jag gillar Kalle och Hobbe, jag gillar Kalles pappa, jag gillar uttrycket ”Det är karaktärsdanande”. Morgonjogg är karaktärsdanande. Det lixom skapar en god ordning i kroppen och en god ordning i kroppen får lätt skallen att hänga med. Precis vad jag behöver!

  Och snart är jag ledig ett par dagar, också precis vad jag behöver. Lite bra väder skulle sitta fint med, men SMHI är tveksamma. Typiskt deras stil att inte kunna bjuda på en schyst prognos inför min ledighet. Men det är lite skit samma ändå. Det är sommar nu och till och med regn är uthärdligt att gå i.




Kommentarer
Postat av: Marie - Utmaningen!

svar; hoppas axel och benpasset går bra då:)



haha ja, vädret i helgen är inte alls på mina sida heller, ska till gbg med jobbet och se på Monster Jam, vill ju inte ha regn då:(

2010-05-27 @ 14:39:10
URL: http://rockspots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0