Träning.

Idag är det kvavt! Så vansinnigt kvavt! Allting klibbar, kläderna mot kroppen, håret mot huvudet, läpparna mot varandra. Huden mot sig själv. Det är rätt vidrigt. Jag tycker egentligen att allt över 18 grader varmt är lite to much.

  Jag har klarat av ett lugnt rygg/bicepspass. Ryggen pallade helt okej men jag hoppade över marklyft och hyperextensions för att spara korsryggen lite extra. Biceps kändes rätt bra. Uppe på 11.5 kg i hantelcurlen (3*8) och det tycker jag är ett okej resultat efter mindre än 6 månaders styrketräning.

 

Nu ska jag kasta mig i duschen och sen gå och sola lite. Försöker skaffa mig en liten bränna innan bröllopet. Imorgon måste jag gå och leta klänning. Det är ju så många klädkoder att hålla koll på gubevars, inte vitt, inte svart, inte rött, inte för långt, inte för kort, absolut inte naket! Osv osv i all oändlighet. Jag blir helt förvirrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0