Vett och etikett på gymmet.

Nu har jag varit och tränat. Träning får en alltid på bättre humör! Jag såg en kille som hade gylfen neddragen. Säger man till om sådant? Eller låssas man som inget? Att han själv inte märkte något är ju lite konstigt för det är ju rätt gott om helfigursspeglar på ett gym.

  Nått annat jag undrat över är varför folk har så jävla svårt att plocka undan efter sig, och varför unga killar verkar spendera mer tid på att snacka högljutt med varandra än att träna? På gymmet ska man hålla snyggt om kring sig och hålla käften. Det är min bestämda uppfattning.

 

Nu såg jag precis Majje åka förbi. Då är det väl bäst att göra sig i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0