Äntligen helg!

Äntligen helg! Hurra hurra! För mig blir det en väldigt väldigt lugn sådan. Jag vet inte riktigt vad jag gjort med mina pengar den här månanden men dom har då verkligen gått åt! I och för sig, jag skulle haft mer kvar om inte katterna behövt käk. Där rök nästan 700 spänn. Jag var lite oförberedd, vilket förstås var enbart mitt eget fel.

  Nu har jag en hundralapp kvar att spendera den här helgen. Det är inte fett med stålar det! Jag har förstås mitt sparkonto men som tur är kan man inte föra över pengar från det på helgerna så det är safe. Naturligtvis kan jag nalla ur sparhunden. Men jag tror jag kommer klara av att avstå från det. Jag mår så dåligt varje gång jag måste slita huvudet av honom. Det är en han, alla mina hundar har varit hanar. Inte bara dom levande. Den här och min förra sparhund var också hanar. Dom har snoppar. Det är sant.

  Hur som helst. Jag ska städa och tvätta nu i helgen. Stortvätta, sofföverdraget och alla handdukar och sängkläder och hela kittet! Synd att det blivit så jävla kallt. Annars hade jag putsat fönstren också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0