...

Snart, snaaaaaart helg. Fast jag ska jobba lite. Har sagt ja till ett par timmars kvalificerad övertid på söndag. Det är ända gången det är riktigt bra betalt på mitt jobb. Det händer inte ofta att jag ställer upp på extraknäck faktiskt.

  Idag har varit liiite bättre än igår. Men enbart marginellt. Jag har haft diverse krämpor, ont i magen, ont i huvudet, ont i öronen (på grunda v kraftig köld och avsaktande av mössa), lite ont i min cancerknöl.

  Nu tänkte jag att jag skulle kolla på Kvinnor som mördar på tv4play. Tänkte att det kunde ge lite insikt i hur man fungerar, med tanke på att jag titt som tett känner stor lust att mörda folk till höger och vänster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0