Samtal fyra trappor upp.

Jag var på kvällsfika hemma hos Majje igår. Hon hade bakat morotskaka. Jag har aldrig ätit morotskaka förr så jag tyckte det skulle bli väldigt spännande. Fullkomligen överraskande för mig var att det inte smakade morot ALLS! Inte ens litegrann! Det smakade snarare lite pepparkaka och det är ju hur gott som helst! Majje hade lovat att ta med resterna till sitt jobb. Det blev inga rester.

  Det var väldigt trevligt och roligt. Ämnen som avhandlades var bland annat konstiga saker att äta. Som snor och godisar man hittar på konstiga ställen, att Martin har en konstig familj, handlingen i porrfilmer och hur man kom på att man skulle ha strypsex. Det hade i och för sig Sven och jag redan rett ut tidigare. Sen diskuterade vi utskällningar också.

  Av en händelse råkade vi stöta ihop på gården också när jag skulle ta en hundpromenad och dom skulle ta en frisk luftpromenad, vilket egentligen inte går att göra i kvarteren runt Kungsgatan eftersom luften är så jävla dålig. Men den kanske är bättre nu i och för sig när halva kungsgatan är avstängd. Då pratade vi lite om mörkrädsla och monster under sängen och Martin berättade hur han brukade göra för att hålla monstren borta: Leka att han var en maskin för monster äter inte maskiner, bara barn. Så nu vet ni det pojkar och flickor! Låtsas att ni är en grävskopa eller nått om monstren blir för närgångna. Då kommer dom tappa intresset!


Kommentarer
Postat av: Majje

Värst vad sociala vi ser ut. :D

2010-10-18 @ 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0