Gäster med gester.

Idag har vi haft besök här. Av Majje, Tesse och Oliver. Vi har druckit varm choklad och ätit kaka. Oliver har druckit bröstmjölk. Jag måste säga att Olivers uppförande kanske inte var det allra bästa till en början. Det första han gjorde när han kom hit var att sätta sig på bordet och lägga av världens brakskit! Sen spelade han luftgitarr och luftsynt och gjorde fula grimarcher. En blivande rockartist kanske? Tur att det inte var några andra här än vi! Men resten av tiden skötte han sig mycket bra.

  Katterna var hemskt, hemskt misstänksamma. Speciellt Amadeus. Hans ögon höll nästan på att trilla ur huvudet på honom. Gimli tog det lite coolare även om han var lite avvaktande han oxå. Det är ju inte bara första bebisen utan första icke fullvuxna människan dom någonsin kommit i kontakt med.

  Själv har jag för första gången tagit på någon annan än mig själv och Figaro strumpor. Det var inte alls särskilt svårt faktiskt. Jag tog på ett par byxor också. Inte på mig själv, på bebisen.


Nu har alla gått och Spigge och jag ska ha söndagsmys. Kanske kolla lite på Beck. En får si.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0