Pissdagar och cancerknölar.

Jag är på uselt humör.>:( Rena helvetesdagarna på jobbet har det varit eftersom jag och Vicky typ ensamma får ta alla changeärenden medan resten av gänget sitter och glassar och har det soft. Tillslut blir man ju så urlackad att man låter asotrevlig och bara vill be folk hålla käften och fara åt helvete! Påpekar man hur tufft det är för oss stackare så får man inget jävla gehör. Varför? VARFÖR?

  Sen har jag fått påminnelsefakturor från ett skitföretag vars värdelösa smörja jag skickat tillbaks, med godkännande från deras kundtjänst. Och dom har så jävla värdelösa öppettider. 9:30-16. snacka om att försöka ha öppet enbart under den period normalt folk (vilket inkluderar mig just den här veckan) är på arbetet. Satan vad jag hatar den här skiten!

  Så jag har försökt kvällsmysa med Figaro för att bli på lite bättre humör men jag retar bara upp mig  på situationen på jobbet och dom där jävla fakturorna! Och på att Figaro retar upp sig på katterna. Hundjävel! Varför kan han inte spänna av?! Han har bott med dom hela sitt liv för fan! Lägg ner nån gång! Nä nu ska jag sova.



Just ja, höll på att glömma. Jag har fått cancer också. Jag har hittat en knöl på ett ställe där det inte bör vara en knöl. Alla fall har det inte varit det förr. Med min jävla otur lär det vara cancer så det är lika bra att förbereda sig. Tur att jag redan är van vid att vara flintskallig.

 


Kommentarer
Postat av: Majje

Vi får gnälla loss, det hör ju jag det! Tänkte gå på stan lite på fredag, kan du joina? Eller i helgen kan vi göra nåt, I'm freeeeeee (like a flying demon)!

2010-10-20 @ 22:11:36
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

Låter som en riktig skitdag precis som du säger, hoppas att den här dagen varit (mycket) bättre! Och att knölen inte alls är så farlig som du tror. Allt ordnar sig ska du se!



Sv: Härligt att höra! Ja, försöker mitt bästa med att förklara så bra det bara går, men är ändå omöjligt känns det som.. haha!

2010-10-21 @ 17:59:31
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0